luni, 7 septembrie 2009

Tu eşti expirată !

Frig, umed, urît.
Într-o mîna un harbuz, în cealaltă prune, mere + umbrela.
- Să nu uiţi să iei unt şi chefir, este în faţa farmaciei o "butcă".
Mîinile-mi sunt ocupate, dar trebuie să cumpăr şi asta. Vînzătoarea e atît de amabilă. Mă ajută şi-mi pune produsele în sacoşe. Fericită păşesc prin noroi. Ghetele şi blugii sunt leoarcă.
Mă aşteaptă căldura de acasă.
.......................................................................................Rece, udă, enervată.
Într-o mînă sacoşa cu lactate, în cap o ciudă de "Doamne Fereşte". A crezut că dacă plouă, eu nu mă voi întoarce şi voi accepta pachetul de unt care era "mîncat", "lins", "topit" (stare deplorabilă) şi chefirul expirat. Amabilitate idioată.
- Eu stau în locul altcuiva, n-am ştiut, acuş vă dau alte produse
Mă uit pe ambalajul lactatelor oferite şi: pe unt nu se vede data fabricării, iar chefirul expiră mîine. Ea era mai drăguţă ca niciodată.
-Eu vreau banii !!!
Mă irită bunătatea falsă. Am crezut că explodez. Sătulă de toate, merg spre magazinul care se afla cu 3 străzi mai departe .
......................................................................................
Picură, vîntul bate, e înnourat.
Hainele ude întinse, ghetele la uşă.
Eu sub plapumă.
Fructele în burtică, untul şi chefirul în frigider.

" Verificaţi întotdeauna termenul de valabilitate al produselor" . Oamenii tot pot fi "expiraţi".

9 comentarii:

Irina Croitor spunea...

Şi începuse atît de promiţător..

Dada, vedeţi termenul de valabilitate şi cereţi întotdeauna bonul de casă!

Artur spunea...

eu verific, iar cu magazynu de lynca acasa am razborci periodice, daca gasesc produse expirate le dau in nas sau le pun jios

Nesimţitul spunea...

Nu prea am avut aşa scene, însă mereu bat la cap vânzătorii referitor la termenul de valabilitate.

Când se va învăţa lumea asta să presteze servicii calitative?

Alina Timotin spunea...

@Irinus De la inceput eram indispusa datorita ploii, dar trebuiau sa mai apara surprize . Viata nu e plictisitoare:).
@Artur Mie mi se pare ca pe la noi nu se prea cunosc drepturile consumatorului. Iar vanzatorii fac pe "proştii" cand se confrunta cu vre-un client care stie cum ar trebui sa fie deservit.
Niste lectii de "dat în nas" ar fi binevenite :D.
@Nesimtitul "Când se va învăţa lumea asta să presteze servicii calitative?" Stii sloganul : ieftin, bun si mult in kile. E ireal. Se taie din calitate. Si pe urma oamenii se intreaba: Da de unde am eu boala asta?

Un suflet spunea...

Am patit-o si eu de Paste, dar mi-a fost rusine sa ma duc inapoi la magazinul din coltul strazii.
Mi-am zis ca si asa era ultima punga pe care o mai aveau...si nu mai are cum sa pateasca cineva ceva.

Aveam nevoie de oua de ciocolata si am gasit in acest magazin niste bilute de ciocolata...acasa le-am studiat pachetul si mi-am dat seama ca defapt erau de la Craciun. Si expirasera de 2 luni.

De atunci am evitat magazinul.

Alina Cazachevici spunea...

Dacă nu verificăm termenul de valabilitate la nişte produse - e şi vina noastră... dar cu oamenii e mai greu, nici în paşaport nu este indicată data de expirare :)

În unele cazuri, termenul de valabilitate nu e mai mare de 5 minute de discuţii... problema e că nu ai unde returna "marfa"... :D

Alina Timotin spunea...

@Un suflet
"nu mai are cum sa pateasca cineva ceva." - :). Te-ai gandit la ceilalti, dar la tine nu.(pierdut banii).Vanzatorii sunt niste psihologi foarte buni si e posibil sa fi citit bunatatea ta.
@Alinka
"nici în paşaport nu este indicată data de expirare :)"
Poate ca data nu-i, dar e scris "loser" codificat. Şi da - într-adevăr nu-i putem returna. (îi putem evita doar :P)

midav spunea...

te-o marcat evenimentul?:)))

Alina Timotin spunea...

@midav
Si inca cum m-a marcat.Nervi stricaţi aiurea. Nici acum nu-mi este a zîmbi - deloc.