joi, 2 septembrie 2010

Inapoi

Nu demult am afirmat ceva "Scriu rar pe blog si posibil ca atunci cand o voi face, voi avea noptile pentru asta"

Ar trebui sa dorm. Azi a fost o zi plina. Putine si multe totodata. Parca a inceput incet. Am ajuns cu jumate de ora inainte dimineata, dar am asteptat jumate de ora sa ajung acasa seara. Am trecut prin sentimente de tipul celor care te napadesc pe 1 septembrie. Nu am lasat in urma nimic si nici nu privesc inapoi cu nostalgie. Da, a fost frumos, dar imi place ce traiesc acum. Nu vreau inapoi nici facultatea, vreau doar sa termin masteratul. Poate as vrea inapoi doar anii, dar nici asta nu-mi doresc acum. Ce pot sa vreau acum?!

sa dau timpul cu 5 ore inapoi

Facut ceva . Nu e grav. Dupa aia totul a mers rau. Nici decizii corecte, nici pasi corecti, nici atitudine corecta. Totul pe dos. Poate exista undeva un echilibru inauntru meu si el a fost rasturnat.

Sa spui ca-s inger, nu poti. Se vad si coarnele cateodata. Si totusi as vrea sa dau timpul cu 5 ore inapoi.


5 comentarii:

Irina Croitor spunea...

mica, sper ca peste noapte orele si-au facut treaba lor si ti-au restabilit echilibrul. :*

Alina Timotin spunea...

irinka mersi pentru grija. Azi chiar a fost mult mai bine ><

Unknown spunea...

Eu stiu ce o sa ajute,
vino la un ceai, cafea :)

Un suflet spunea...

Cred ca inceputul de septembrie ne supara. Caci atat eu, cat si cativa cunoscuti de ai mei...am avut o stare de irascibilitate intensa la inceput de luna.

Sper ca ai reusit sa indrepti "boacana" si sa ajungi la o stare sufleteasca mai buna.>:D<

Alina Timotin spunea...

@Adriana
:D Buna idee. Trebuie sa vin pe la tine. MI se face dor de locurile celea.><
@Un suflet
Ai dreptate intr-o anumita masura.Frig afara, frig in suflet.
Astept soarele :),ca boacana nu pot s-o indrept. Poate voi avea ocazia peste un timp ;).