marți, 7 decembrie 2010

Şi-aşa-mi vine cîteodată

Am făcut demultişor un test şi rezultatele erau atribuite temperamentului sangvinic. Fiindcă consideram că acesta este cel mai cel mai dintre toate, pot să afirm că eram pe deplin mulţumită.

Să fim sinceri - azi cred că temperamentul meu este "ciudat", "diferit", nici rău, nici bun . Cred că fiecare dintre noi a simţit măcar o dată în viaţa lui - valul. Eşti la mare, stai în apă şi atunci cînd vine un val puternic , el întîi te loveşte şi apoi te trage după el. Ăsta este temperamentul meu .
Şi fiecare zi e u nou început de val. Ehhhh..... temperamentul. Şi-aşa-mi vine cîteodată:
- să mă duc într-o cameră şi să strig tare , tare, tare
- să fac triplu salt pe gheaţă, aşa mai mult imaginar
- să apăs pauză şi să mă duc să-mi fac un ceai şi cînd mă întorc, totul să se dezmorţească
- să plîng, dacă mă doare ceva şi să nu mă gîndesc ca par slabă de caracter
- să am aşa stări de "dar mie mi-i totuna", sau " ei şi ce" sau "e ora 7:00, ei şi ce, dar mie mi-i totuna"
- să mă duc şi să îmbrăţişez un om care nu mi-i foarte apropiat şi el să nu facă concluzii pripite,
- să dau mîna mai apăsat şi nimeni să nu se gîndească că zilnic trag de fiare
- să râd, şi da, să arăt dinţii cînd râd
- să fiu aşa cum sunt şi să dau peste cît mai puţini oameni care să mă scaneze şi din faţă şi din spate şi din profil
- să tac, dacă vreau
-să nu fiu sangvinică, să fiu : "timon", "moniţă", "ninuni" şi cîteodată " alinka"
...
şi să-mi vină mai des cîte-o stare de asta

3 comentarii:

Alina Cazachevici spunea...

Alinka, ninuni! :-*

Dap rar când un om poate fi caracterizat de un temperament. De obicei, e amestec de doua, de exemplu eu sunt sangvinic/holeric. Așa că dacă te saturi de unul, precis că este și altul ;)

Pur și simplu trebuie să-ți dai voie să fii așa cum ești, cum a spus cineva deștept, posibilitățile noastre sunt limitate doar de limitele, pe care noi singuri ni le punem.

Da eu nu cred că este măcar un om, pentru care tu nu ești minune, floricică, puișor și Alinuș :) tu chiar ești un om deosebit! :-*

huuuuug

Alina Timotin spunea...

Merci :*
Oricum nu ma lauda prea tare ca oamenii si-or inchipui nu stiu ce. Eu is foarte obisnuita, cel mai obisnuit om.
Pentru oameni speciali ca Alinka,(specific Alina Cazachevici) par deosebita.

Hug strans si ne vedem curand ><

Septimia spunea...

subscribe