marți, 8 martie 2011

DE BRÎNZĂ


De ce scriu?

Pentru că n-am scris de vreo 3 luni,
Pentru că e 8 martie,
Pentru că am dispoziţie,
Pentru că vreau să mai citească cineva aiurelile mele,
Pentru că sunt inspirată
....
Şi totuşi cred că de brînză.

Eu am intrat ieri pe această pagină virtuală şi am observat că nimic nu mai era citibil (era ceva în neregulă cu template-ul meu). Cum orice om preţuieşte ceva doar cînd pierde acel lucru, m-am regăsit perfect în această situaţie. Nu, nu asta m-a determinat să scriu. Eu scriu de brînză.

Mi s-a confirmat recent că blogherii chiar contează pentru societate. Mulţi ţin cont de gîndurile noastre. E bine să-ţi expui părerea. Chiar acum zîmbesc. De ce? Pentru că eu scriu de brînză.

Aş putea povesti cum astăzi mi-am îmbrăţişat mama şi inima ei bătea atît de puternic. Eu sunt fericită pentru că am auzit bătăile inimii ei. A fost o zi frumoasă, totuşi, nu vreau să o descriu în amănunte. Deja ştiţi motivul pentru care scriu :).

"Unii caută motive să facă ceva, să acţioneze. Alţii caută să fie împinşi din urmă. Nu puţini primesc şi un şut în fund pentru ca să se mişte"

Ultimele 3 luni am înţeles că uneori nu ai timp să cauţi motive, iar dacă cauţi, pierzi timpul.

9 comentarii:

ion spunea...

Nu există cuvantul "ipostură" nu exista, există "ipostază" sau "postură". :P

Alina Timotin spunea...

ai dreptate

Irina Croitor spunea...

da eu mă gîndeam că Alina se referea la e-postură...foarte subtil :)

Alina Timotin spunea...

;))

Versiunea imi place ><

Antonoff.A spunea...

Altii de ce citesc??? tot de brinza (sunt sorturi diferite)...

Alina Timotin spunea...

:D chiar cred ca partea acelora predomina valoric :)

Anonim spunea...

Eu tot ''de brinza'' te citesc :)

Alina Timotin spunea...

eu ma bucur :)

Norge teller spunea...

Buna Alina. Nu stiu daca sa te felicit sau sa te cert. Te cert pentru blogul tau foarte dragut si te felicit ca scrii asa rar. Pfff, stai stai, cred ca era invers. Sper sa am cat mai des ocazia sa te citesc. Numai bine .