luni, 12 octombrie 2009

Dependenţa

Droguri - Eşti în al 9-lea cer, dar s-ar putea să nu supravieţuieşti căzăturii.
Alcool - Te simţi liber, pluteşti, dar rişti să fii deconectat de la realitate.
Senzaţii tari - Trăieşti cu intensitate, dar nu mai poţi savura normalitatea.
Dulce - Eşti extrem de împlinit, dar uşa devine prea mică pentru corpul tău.
Dragoste - Simţi intensitatea fiecărei iubiri, dar suferi în aceeaşi măsură.
Cărţi - Eşti erudit, dar cazi în prăpastia imaginaţiei.
Somn- Eşti odihnit şi prospejor, dar pierzi timp preţios.

DEPENDENŢĂ DE OM - Sunt multe tipuri de dependenţe, dar ce faci cînd te ataşezi de o persoană? Nu vorbesc despre dragoste, deşi acesta este un exemplu perfect. Te-ai deprins să comunici cu acesta, să-l ai mereu în preajmă, să-i spui tainele tale. Sunt oameni cu care obişnuieşti să vorbeşti mult la telefon, cu alţii - petreci timpul liber, cu alţii bîrfeşti, cu ceilalţi faci sport, dansuri... Şi cînd aceşti oameni dispar?! Ei nu mor, dar pur şi simplu pleacă din viaţa ta. Tu te simţi gol. Parcă îţi lipseşte ceva . Nu eşti întru totul împlinit.

Dependenţa de om - Eşti normal, dar...

11 comentarii:

Irina Croitor spunea...

scumpo, ce adevărat spui..şi ce frumos le spui. M-ai atins, ştii tu de ce.

Alina Timotin spunea...

@Irinka
Numai noi stim de ce :P.
:*

Iulia spunea...

Cea mai periculoasa dependenta este cea de oameni, o spun din proprie experienta. Dupa ce pleaca simti un gol imens ce se umple doar peste ani cind devii dependent de altcineva.

Niutka spunea...

dependentsa de om, cea ma raspindita dependentsa in lume, pentru kare , ku parerre de bine sau de rau, nu afosst inka fabrikat un vakcin. Timpul le lekuieshte pe toate...

Alina Timotin spunea...

@Iulia
Drept. Si am observat că fiecare om are ceva deosebit,care nu poate fi inlocuit de alţii. Un simplu chiţibuş :D.
@Niutka
Cert este că anume atunci timpul trece aşa de greu. Şi este oleak de chin. Mdee.

Boddah spunea...

cred ca "dar" asta de care te lovesti inevitabil aduce a trist.
si a te atasa de o persoana nu e trist...ci doar despartirea...
foarte frumos post:)

Alina Timotin spunea...

@Boddah
Mersi.N-am vrut ca "dar" sa aduca dupa el tristetea si e corect ca ataşarea nu e deloc rea. Pur şi simplu are anumite consecinţe :).

Anonim spunea...

partea tristă e că ne dăm seama că suntem dependenţi de cineva, că omul acesta contează după dispariţia lui. natura omenească, s-ar putea spune, dar de câte ori putem călca pe aceeaşi greblă? cu unii oameni ne obişnuim ca şi cu aerul, atât de indispensabil, dar nimeni n-o să-ţi spună vreodată că vrea aer.
există o soluţie pt noi: imaginaţia. putem face un exerciţiu şi anume să ne gândim viaţa în detalii fără un om, apoi fără alt om, sau fără un lucru anumit. sunt sigură că ne-ar fi mai uşor să ne determină valorile.

Alina Timotin spunea...

@absolubil
trebuie de incercat :D.
"de câte ori putem călca pe aceeaşi greblă?" Tine de firea omului. Eu am repetat anumite greseli si-mi pare rau. Poate ca intr-un final vom invata ceva din asta si vom sti sa valoram oamenii :).

Un suflet spunea...

Sa stii ca m-am gandit si eu de cateva ori, cum ar fi viata fara x?
Si cel mai mult imi imaginez tot felul de secenarii cand simt ca cineva se indeparteaza de mine fara motiv. Simt ca rupe ceva din mine si atunci cand incep sa ma obisnuiesc ca nu mai sunt intreaga, apare iar in viata mea aducandu-mi un zambet dupa care dispare.

Oare si eu amfacut asa cuiva?
Oare nu ne dam seama de aceasta departare?
Oare doare decat de-o parte?

Alina Timotin spunea...

@Un suflet
Eu cred ca fiecare din noi, indepartindu-se sau plecand, a lasat goluri. Durerea e diferita deoarece intensitatea atasamentului nu e aceeasi.
"Oare doare decat de-o parte?"
Doare in ambele parti,doar ca fiecare percepe asta in mod indivudual :). Un lucru pozitiv este ca durerea ne intareste . *hugs