luni, 23 noiembrie 2009

Fără limite (leapşa)

Leapşă primită de la Un suflet.

1. Ce iti place sa faci atît de mult, incat ai plati pentru asta?
Sa imbratişez (desigur nu pe oricine) - este un transfer incredibil de energie .

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Aş petrece timpul alături de familie şi le-aş spune cît de mult înseamnă ei pentru mine.
Săritură cu paraşuta.
Aş investi tot ce am mai bun în "EL" (pe parcursul a 2 ani), apoi l-aş învăţa să trăiască fără mine.
Un copil.
Aş zîmbi muuuuuuuuult.
N-aş sta în loc mai mult de cîteva minute.
Aş călători prin toate colţurile lumii

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Dilemă ...
Probabil i-aş investi în ceva care să-mi asigure un flux de venit continuu pe viitor. Nu pentru că-s hapsînă, ci pentru că banii care vin uşor, pleacă uşor şi ar trebui să utilizez cîştigul cît mai raţional posibil.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
"Ea ştie ce vrea de la viaţă"

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
"Bine că am scăpat de ea :))"
Aş vrea să fie veseli că oricum cuvintele spuse la ceremonia funerară n-au mare valoare. Prietenii adevăraţi mă fac să simt afecţiunea lor.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Despre mine nimic. Aş vrea doar acele 2 cuvinte :"Te iubim".

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Nu prea ţin minte ce răspundeam, dar o posibilitate ar fi - fiinţă cu puteri magice. În copilărie, cînd trebuia să enumer 3 dorinţe , prima era - să am un număr infinit de dorinţe :D.

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Întîi mi-aş împlini toate poftele, apoi poftele celor dragi, apoi poftele celor nevoiaşi, apoi poftele duşmanilor (căci ei îmi fac viaţa mai interesantă)... În final toţi ar fi satisfăcuţi.

9.Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
"Aşa era de enervantă uneori, dar eu oricum o iubeam pe bunica voastră. Ea îmi era prietenă şi mamă. Şi eu încerc să fiu un prieten pentru voi >:D<."

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si să iti iei un interviu, care sunt trei întrebari pe care ti le-ai adresa?

Niciuna. În ultima zi îmi voi aminti cele mai frumoase clipe şi mă voi bucura de prezenţa celor dragi (Aşa aş vrea să fie acele 24 de ore). Îi provoc pe toţi acei care scriu frumos din lista mea :). Ce dorinţe şi gînduri se ascund în voi ?

8 comentarii:

Ion Galoi spunea...

la punctul 2 : crezi ca stii cum sa-l inveti sa traisca fara tine ? dupa ce dai tot ce ai mai bun timp de 2 ani ?

Alina Timotin spunea...

@Ion
Păi ştiind că peste 3 ani voi muri, n-aş putea să văd pe cineva că-mi stă alături, chinuindu-se. N-ar fi dragoste, ci milă.
"crezi ca stii cum sa-l inveti sa traisca fara tine ?"
Never say never. Orice e posibil.

Irina Croitor spunea...

mi-a placut mult cum ai raspuns..am sa o preiau, doar ca iar itnrebari despre moarte..oh, ma intristeaza un pic chestia asta, dar cred ca tre ' sa o privesc asa optimist ca tine. :)

cindva, cumva, pe undeva, pe linga cineva..gata, eu aiuresc la miez de noapte la tine pe blog, da-ma afara!

Alina Timotin spunea...

@ Irinka
Asa ma bucur ca scrii si tu.Muuuulte huguri. Astept cu nerabdare :P >:D<.

Rodicel spunea...

haha, la 3 fix ca un finantist vorbesti )))
aa, si eu tot am sa le spun si copiilor tai, si nepotilor tai, ca uneori esti enervanta, dar strasnic te mai iubesc!
deci: tare mi-a palcut articolul.
p.s.: "te iubim" tare!!

Alina Timotin spunea...

@Rodicel
Cred ca tu mă cunoşti cel mai bine, finansistul meu :*. Eu te voi "enerva" mereu >:D<.

Ion Galoi spunea...

Apropos : si mi-e mi-au placut mult raspunsurile :).

O sa incerc si eu sa raspund la aceste intrebari cumva in viitorul apropiat :).

Niutka spunea...

intrebari uneori retorice, alteori luate foarte in serios...un artikol ce te pune pe ginduri...