joi, 24 decembrie 2009

O doză mică pentru TINE

Magazine pline, oameni care caută cadouri, alimente în cantităţi interminabile şi uite ai apărut şi tu. Acel tu mic : printre rafturile ghiftuite, printre preţurile piperate, printre carucioarele umplute sau în rîndurile fără sfîrşit. Şi ce să cumperi mamei, ce să cumperi tatălui, fratelui, iubitului, prietenilor?! Şi masa trebuie să fie bogată şi atmosfera - de sărbătoare. M-am sculat azi şi am început să fac o listă. Încercam să-mi amintesc toate lucrurile pe care ar trebui să le fac în perioada asta. Era senzaţia unui început de avalanşă care mă va lua cu ea şi mă va duce hăt departe.

Nebunie şi uneori stres inutil şi în final nici nu simţi magia sărbătorilor. Cantităţile sunt de vină. Poate începi să cumperi cadouri şi te scrii primul pe listă. Tu ştii cel mai bine ce vrei :D. Şi nu trebuie neapărat să fie ceva material.

O doză mică de afecţiune.
O doză mică de satisfacţie.

O doză mică de răsfăţ.

O doză mică de tărie.

O doză mică de încredere.

O doza mica de optimism.


De ce doza mica?Pentru ca tot ce-i bun se manînca in cantităţi mici.
Anul care vine va fi unul suberb !!! Totuşi nu te opri la tine. Lista continuă...

Niciun comentariu: