sâmbătă, 20 februarie 2010

Sunt o vitrină

- Mmmm ... ce gustos
- Cît de ciufulit mi-i părul
- Iar încălţămintea mi-i murdară
-Wow! Ce preţuri!
- Azi sunt atît de frumoasă
- Cu coada ochiului, dar se uită ;))
- Cîte luminiţe
- Arăt îngrozitor
- Trebuie să pun mîna pe asta
- E perfect, îl vreau

Oare prăjiturele, mezelurile, brînzeturile şi alte delicii sunt tot atît de atrase de noi. Ele se uită la noi de cealaltă parte. Ele nu ştiu cu cîtă poftă le savurăm din priviri. Şi oamenii?! Ei rîd , şoşotesc, ne analizează. Cît de ridicol este să te admiri în sticla fumurie şi să nu ştii că dincolo de ea mai este cineva. Unii mai fac şi o piruetă sau mai dau 2 paşi înapoi. Păi nu se vede de jos pînă sus. E o zi importantă. Trebuie să arăt impecabil. Şi dincolo de vitrină apar gînduri: mai întoarce-te odată, mda ... nu-i rău deloc; încă o minută şi poţi pleca.
Un singur element uneşte cele 2 lumi: vitrina. Ea poate fi transparentă, ca să analizezi bine produsele în vînzare sau întunecată - mister şi totodată ocazia de a te oglindi în ea. Tu de care vitrină eşti? Eu sunt întunecată. Nu vezi nimic din lumea interioară. Dar poate citeşti ceva din reflectarea ta în mine.

4 comentarii:

Un suflet spunea...

Nu m-am gandit niciodata la acest lucru;
Mi-ai dat motiv de contemplatie.

Imi amintesc ca eram anul trecut intr-un magazin, ce avea geamurile fumuri.
Priveam din magazin cum oamenii de afara se privesc in geam si isi aranjeaza hainele, parul sau cel mai rau...retuseaza machiajul.

Geamul sufletului meu este inchis, dar daca cineva stie sa il stearga bine...reuseste sa il faca transparent.

Anonim spunea...

ce folos că geamul meu e transparent dacă lumea n-are timp şi n-are ochi să vadă?

Anonim spunea...

Nu stiu de ce, insa mereu cand intru la tine ma simt Acasa la Fluturas:)

Alina Timotin spunea...

Imi cer scuze ca am raspuns asa greu. promit sa fiu mai desciplinata :).
@Un suflet
Pai anume persoanele care sunt mai greu de descoperit reprezinta un interes deosebit - parerea mea. E bine sa fii transparent doar in anumite situatii. Perseverenta de a citi ce e scris in suflet e caracteristica doar celor cu caracter.
@ Anonim
Mmm..inseamna ca trebuie schimbare. Atunci cand ceva nu merge trebuie aplicata alta tactica.Coloreaza geamul. Va fi bine intr-un sfarsit >:D<.
@Alex
Poate pentru ca simtim si gandim la fel :p. Asta poate fi un motiv. mi casa es su casa.