vineri, 12 martie 2010

Privesc cum dormi


Copiii sunt cuminţi doar cand dorm. Şi adulţii? Ţîfnoşi, iritaţi, enervaţi şi doar uneori liniştiţi şi împăcaţi cu sine. Da desigur , e criză - motivul pentru toate relele din lume. Zburăm prin case, pe străzi, prin valuri de emoţii, prin oameni, prin lume. Aiurim cînd ne abate. Ne simţim liberi să ne exteriorizăm emoţiile. Este ceva firesc.
Brusc te opreşti. Auzi mişcările de lîngă tine? Simţi cum pentru o clipă nu faci parte din furtuna din jur? Ea te absoarbe. Tu nu te da bătut. Rezistă cîteva secunde.
Linişte. Asta simt acum. Cauza? Privesc cum dormi. E un bărbat care doarme. Şi parcă bărbat înseamnă putere. Şi e atît de nevinovat acum. Te admir. De parcă tot ce e negativ a adormit şi a rămas doar lumina prizonieră într-un corp. În aşa momente mă simt împlinită. Viaţa e frumoasă.
Mă gîndesc la cei care nu pot dormi. Somnul ne face fericiţi. Extirpăm problemele şi ne culcăm. Eu te privesc cum dormi... Am grijă de tine.

4 comentarii:

Ruxi spunea...

E groaznica sa nu poti sa dormi...sau sa fii atat de obosit incat sa nu te ia somnul.

Alina Timotin spunea...

@Ruxi
Vazand ca ai comentat la aceasta ora imi dau seama ca intelegi destul de bine subiectul. Un somn dulce si lung este antidotul perfect pentru stresul si monotonia de azi >:D<.

Unknown spunea...

Mie imi place sa vad oamenii cum dorm, atunci ii vezi k adevarat.Ei nu joaca teatru, nu poarta masti, sunt doar ceea ce sunt.

Frumos articol, k toate celelalte de altfel :)

Alina Timotin spunea...

@Adriana
Multumesc frumos :)