marți, 17 august 2010

Eu in ce cred?

Nu-i vorba de Dumnezeu. Nu-i vorba de ceva divin sau vreo forță miraculoasă. Eu în ce cred?
Atîtea se întîmplă în jur, că uneori nu vrei să crezi în nimic. Nu glumesc. E oare pesimism?
Eu nu cred.

Cu cît mai adînc analizezi, cu atît e mai limpede că nu face. De ce să crezi în ceva? Unii ar spune: cum să nu crezi în țara ta, în limba ta, în pămîntul pe care calci ?! Mă strădui să le iubesc, să le prețuiesc. Cînd vezi suferința unui om de același grai, de același neam cu tine, te gandești: oare el se mulțumește cu credința? Nu cred.

Soarele răsare, soarele apune. Să crezi în lumină? În faptul că viața ți se va umple de lumină? Că spre sfîrșit vei merge spre lumină? Nimeni nu mi-a adus dovezi. Eu nu cred.

Să vă spun în ce cred:
În părinți
În prieteni
În dragoste
În ziua de azi
În mine.

Sigur că sunt dezamăgiri, dar eu aș vrea să pot crede. Viața e frumoasă, dar și dură. Depinde de unghiul din care o privești ...

2 comentarii:

absolubil spunea...

crezi deja în multe, dacă e aşa cum zici.
în altă ordine de idei, noi suntem cei care aleg în ce să creadă. şi poţi alege orice. şi avem în universul nostru doar ceea în ce credem.

Alina Timotin spunea...

@absolubil
Stiu ca totul e in mainile noastre, pur si simplu zilnic se intampla lucruri care imi zdruncina credinta. Imi e greu sa capat incredere in ceva sau cineva. :)
PS: chiar si cand e vorba de o problema simpla si cineva imi da solutia, eu verific inca o data singurik.:D