marți, 16 noiembrie 2010

După Miss ...


Stiţi, există "pînă la" şi "după":
Pînă la 7 ani ... după 7 ani
Pînă la petrecere ... după beţie
Pînă , cînd aveam 80 de kg ... după ce am slăbit 30 :).

Ca să nu pierd firul gîndului, subconştientul meu a recţionat după ce am citit multe sloganuri de miss. Da, facebook e de vină şi filmul social network şi-a adus şi el aportul. Mă gîndeam ce ar putea spune una dintre candidatele miss, devenind un etalon international al frumuseţii.

"Să fie pace în lume"
"Să ajutăm copiii orfani"
"Să donăm bani bisericilor"
"Să formăm grupuri de susţinere a bunurilor moravuri"
"Să impiedicăm violenţa"
"Să ajutăm mamele singure"..
...........................

Mda, nu cred că o fată (90,60,90) ar putea ţine piept unei armate şi nu ar putea avea atîţia bani ca să asigure bunăstarea şi fericirea tuturor. Nu zic că n-ar putea motiva o armată de bărbaţi :). Ea, totuşi, este un fel de etalon de frumuseţe şi tind să cred că şi de inteligenţa. Frumuseţea, oircît n-ar fi de ciudat, poate schimba cursul obişnuit al vieţii.

Să ne închipuim o profesoară suplă, frumoasă - ea are cei mai ascultători elevi şi o prezenţa relativ înaltă a elevilor.
Să ne închipuim o traducătoare atrăgătoare - nici nu are mult de tradus, că bărbaţii rămîn fără cuvinte, iar femeile sunt rezervate, alegînd atent ideile expuse.
Sa ne închipuim o dentistă superba - mulţi pacienţi.

Exagerez, dar frumuseţea ne oferă încrederea care de multe ori este un ingredient important pentru a avea succes. Poate o miss nu ar putea opri războaie, dar o populaţie conştientă de propriile atuuri ar putea. După ce ai găsit ceva bun în tine, poţi construi ceva util şi pentru societate.

Fiecare cu felul lui de miss/mister. Cît despre slogane, cu cît mai puţine cuvinte cu atît mai bine :).



2 comentarii:

Un suflet spunea...

Buna...>:D<
Deranjez si eu cu o rugaminte... particip la un concurs de creeatie hand-made si am nevoie de sustinere.
Daca vrei sa ma ajuti nu dureaza mult. Trebuie sa faci un cont pe aici: http://www.breslo.ro/Register dupa care sa confirmi pe adresa de mail contul.
Ultimul pas este sa dai un simplu click aici: http://www.breslo.ro/Concurs/Frosty-The-Snowman_i215/?vote

Iti multumesc pentru timpul acordat :* >:D<

Alina Timotin spunea...

@Un suflet

Facut :)
Abia azi am vzt ,mesajul tau