vineri, 26 iunie 2009

Vreţi o beţie îmbibată cu "glamour" :D ?!

-Serveşti alcool?
-Nu
Continuarea poate fi expusă în mai multe moduri:
Hai numai un pic (şi picul cela iată, iată ajunge la gura paharului);
"Bratan", tu eşti cu noi?;
Mofturi să faci acasă!;
Dar ce, nu mă respecţi?;
Aşa om mare şi bea suc, ruşine, cu R mare!!!;
Ia veniţi că aici avem un pacient :D ;
Pentru mama- o guriţă, pentru tata- o guriţă, pentru mine......!;
Eiiii, da ce eşti baptist ?! (Daca mai sunt exemple, poftim le scriţi ;) )

Tema dată am abordat-o, deoarece cum n-ai da, cînd termini o etapă a vieţii, trebuie să o sărbătoreşti şi cu ocazia ei se organizează diverse bancheturi (recent am avut balul de absolvire). O beţie - nu semnifică neapărat să bei ca porcul pînă nu mai ţii minte nimic şi devii un cloun pentru ceilalţi. Este o modalitate de a te simţi bine în compania altor oameni, unde băutura şterge niţel din stresul cotidian. Ea poate să le dezlege limba la unii, să-i relaxeze pe alţii, deşi mulţi sunt comunicativi şi binedispuşi fără gram de alcool . Totuşi, după 2-3 pahare totul devine aşa de uniform şi plăcut la vedere. Toţi sunt egali.
Ceva destul de important este şi pregătirea pentru banchet...offfff- costum, cravată, pantofi, parfum, rochie, cercei, sandale, bijuterii, ojă,..., pînă la lenjerie :D. Femeile, în special, mai nu-şi ies din piele pentru a arăta cît mai "glamourus" . O stofă mai mulată, un sîn mai dezgolit, iar de lungimea rochiei nici nu vorbesc (păi e normal să iasă bucile pe afară) - "Baby, you are so hot!". Imaginea de "so hot" durează vreo oră, căci în final toţi suntem foarte fierbinţi ;).
Pentru o încheiere în concordanţă cu balul meu pot spune că: suntem frate unul pentru altul, dansăm corp lîngă corp, mîncăm cot lîngă cot, ne sărutăm suav pe frunte (şi nu numai), ne privim în ochi de parcă ar fi ultima oară...gata, mă duc să-mi iau băsmăluţa.

3 comentarii:

Radon spunea...

" Dar ce, nu mă respecţi? " Nu am prea intilnit eu fraza aceasta :) Mai mult am auzit urmatoarea: "Tu shi, nu ma uvajesti?" :D ;)

La balul de absolvire toti asa pling, se privesc cu ultimele priviri, incearca sa mai seduca pe cineva din fostii colegi... ca intr-un final, tot pe ODNOKLASSNIKI sa mai discute si sa aduca clipele de studentime inapoi! :)

Alina Timotin spunea...

@Radon Drept ca am observat eu niste cadre prin tufari. Presupun că îşi aminteau de clipele frumoase de la universitate şi de aceea se cuprindeau şi sărutau :D.

Alina Cazachevici spunea...

Radon, :)))) chiar asta e fraza autentică :)

Alinka, sunteţi bravo că aţi organizat petrecere şi la absolvirea universităţii! Eu, pesonal am avut parte de bal de absolvire numai la liceu, şi acela nu a fost de vis...

Ei, şi ce fel de bal fără cineva dormind în salată? :D